General Markets Food Iberica, líder nacional de la distribució alimentària a l’estat espanyol amb més 90 anys d’experiència, constituirà pròximament una societat a la Xina amb personal propi, com a peça clau del seu negoci d’exportació a Àsia.
Després d’un any d’analitzar i estudiar, juntament amb els seus accionistes, la millor estratègia de negoci, GM FOOD consolida el seu projecte d’exportació de productes europeus a la Xina, amb la constitució d’una societat pròpia en el mateix país, amb personal propi, que tindrà l’oficina central a Xangai i preveu un pla d’expansió d’obertures en els propers anys de diverses filials a altres regions del país asiàtic.
Pere Laymon, CEO de GM FOOD, nomenarà Belarmino Doce, membre del Comitè Executiu de la companyia, Conseller Delegat de la nova societat que operarà a la Xina.
GM FOOD porta diversos anys desenvolupant el negoci d’exportació de productes al mercat asiàtic, línia negoci que s’ha convertit en un dels eixos estratègics del Grup, des que es va incorporar al conglomerat xinès Bright Food.
La creació de la societat a la Xina representa un punt d’inflexió clau per a aquesta àrea de negoci, que suposa una gran oportunitat tant per la companyia com per als fabricants i els productors espanyols de poder exportar els seus marques i productes al mercat asiàtic.
El pla de negoci d’exportació a la Xina de GM FOOD, preveu l’expansió durant els propers anys i la seva consolidació en el 2022 amb l’objectiu d’assolir els 150 milions d’euros anuals de facturació.