Vés al contingut
DCIM100MEDIADJI_0035.JPG

Transgourmet

GM FOOD incorpora 27 vehicles híbrids en la seva estratègia a favor de la sostenibilitat

22 de novembre de 2021

La companyia aposta pel medi ambient en la renovació de la seva flota

22 de novembre de 2021. GM FOOD, companyia referent en el sector de la distribució alimentària a l’Estat, ha incorporat vehicles híbrids a la seva xarxa comercial, dins de la seva estratègia per a reduir les emissions de CO2 i a favor de la sostenibilitat. La companyia ha contractat a Toyota en format rènting 27 vehicles Corolla Electric Hybrid amb distintiu ambiental ECO i retolats amb l’eslògan “Hybrid, Cuido del planeta”, que començaran a donar servei en la xarxa comercial que la companyia té repartida per tota Espanya.

GM FOOD ha apostat per Toyota i la seva tecnologia híbrida elèctrica per a renovar la seva flota de vehicles dièsel amb l’objectiu de reduir el consum i les emissions de CO2, garantint així el respecte al medi ambient com a eix de les seves activitats. L’acció representa una reducció del 25% de les emissions respecte als vehicles substituïts.

La nova flota de cotxes ha estat lliurada en la seu de GM FOOD a Vilamalla (Girona), en un acte en el qual van ser presents el director general de GM FOOD, Lluís Labairu i el seu director executiu de Serveis Corporatius, Lluís Periáñez, al costat de Marc Peralta, fleet operations sènior manager de Toyota España, i Rocío Garrido, fleet operations area manager de Toyota España.

La tecnologia Toyota Electric Hybrid aglutina ja més de 25 anys d’història i més de 18 milions de vehicles electrificats comercialitzats a tot el món. Aquestes xifres permeten a Toyota ser líder en l’electrificació del mercat i expandir-se també a nivell corporatiu, amb tota classe de flotes tant a nivell públic com privat, amb entitats, governs, cossos de seguretat i empreses de tota mena apostant per una tecnologia eficient i mediambientalment sostenible.

Sobre GM FOOD

GM FOOD, propietat del grup suís Transgourmet, compta amb 6 plataformes de distribució repartides per tot l’Estat i és referent en el mercat de l’horeca amb la seva ensenya de cash&carry GM Cash-Gros Mercat, amb 70 centres i 23 benzineres GM Oil, i la divisió de Food Service. L’empresa compta amb més de 800 supermercats franquiciats sota les ensenyes SUMA, Proxim i SPAR, i més de 2.000 clients independents.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!