9 de març de 2022. Transgourmet Ibèrica, companyia referent en el sector de la distribució alimentària, avança en el seu projecte de digitalització i la seva estratègia de omnicanalitat amb la posada en marxa d’un canal online per als seus clients d’hostaleria que ja disposen d’aquest nou e-commerce B2B.
El principal objectiu és millorar la comunicació amb els clients actuals i futurs i desenvolupar la omnicanalitat perquè els clients puguin triar el mètode per a relacionar-se amb Transgourmet Ibèrica que millor s’adapti a les seves necessitats: a través del nou e-commerce B2B, del servei d’atenció telefònic, del servei de delivery o comprant directament en el mateix Gros Mercat.
Addicionalment, amb el nou canal online Transgourmet Ibèrica recorre a la tecnologia per a estrènyer el seu vincle amb els seus clients d’hostaleria posant a la seva disposició un veritable portal d’atenció per a oferir un millor servei que faciliti i simplifiqui qualsevol gestió. En aquest portal cada client pot fer les seves comandes i el seu seguiment, veure i pagar factures, gestionar canvis en la comanda, gestionar devolucions, fer peticions o informar sobre possibles incidències, entre altres serveis.
Gràcies a la digitalització la companyia disposarà d’una visió de 360 graus del client, que millorarà la seva experiència guanyant en rapidesa, simplificant les compres, facilitant processos i resolent complexitats. L’equip de Transgourmet Ibèrica ha desenvolupat aquest projecte amb la plataforma tecnològica de Salesforce, que ha implantat conjuntament amb la consultora Everis.
Sobre Transgourmet Ibèrica
Transgourmet Ibèrica, propietat del grup suís Transgourmet, té 6 plataformes de distribució repartides per tot l’Estat i és referent en el mercat del horeca nacional amb la seva ensenya de cash&carry GM Cash-Gros Mercat, amb 70 centres i 23 gasolineres GM Oil. L’empresa compta amb més de 800 supermercats franquiciats sota les ensenyes SUMA, Proxim i SPAR, i més de 2.000 clients independents.