Transgourmet Ibèrica, referent en el sector de la distribució alimentària, ha inaugurat aquest setembre passat 7 supermercats franquiciats més, la qual cosa representa una xifra total de 66 noves obertures des de començaments d’any i fins ara.
Els nous supermercats, amb les ensenyes SUMA i Proxim, també han significat la creació de 42 llocs de treball i de 1.591 m2 de superfície de venda.
A la Comunitat Valenciana hi ha 3 (2 a València i 1 a Alacant) dels 7 establiments que s’han inaugurat al setembre. La resta es troben repartits entre Andalusia (Cádiz), Castella i Lleó (Ávila), Catalunya (Lleida) i Comunitat de Madrid (Madrid).
Amb aquestes inauguracions, Transgourmet continua creixent en la seva línia de comerç minorista i la seva previsió és que aquest 2022 superarà el centenar d’establiments.
De les 66 obertures que hi ha hagut durant els primers nou mesos de l’any, Catalunya és la comunitat que n’ha registrat més: 22 nous supermercats (14 a la demarcació de Barcelona, 3 a Girona, 4 a Lleida i 1 a Tarragona). A Andalusia se n’han obert 13 (6 a Málaga, 3 a Granada, 1 a Almería, 1 a Cádiz, 1 a Córdoba i 1 a Jaén); 8 a la Comunitat Valenciana (6 a València i 2 a Alacant); 7 a les Balears (tots a Mallorca) i 6 a Canàries (3 a Lanzarote, 2 a Tenerife i 1 a La Palma).
La resta es troben a Castella-La Manxa (3 i tots 3 a Ciudad Real), Comunitat de Madrid (3), Aragó (1), Castella i Lleó (1), Principat d’Astúries (1) i Cantàbria (1).
Amb aquestes obertures, Transgourmet continua també impulsant el seu model de supermercat de proximitat, l’eix principal del qual és el tracte personalitzat i l’especialització dels productes segons la ubicació i els hàbits dels consumidors de cada zona.
Transgourmet acumula gairebé 800 franquícies en el conjunt de l’Estat amb les marques SUMA, Proxim i SPAR, les dues últimes a Barcelona i a Girona.
SOBRE TRANSGOURMET IBÈRICA
Transgourmet Ibèrica, propietat del grup suís Transgourmet, compta amb 6 plataformes de distribució repartides per tot Espanya i és referent en el sector horeca amb GM Cash, la seva ensenya de cash&carry—que comprèn 70 centres amb 24 gasolineres GM Oil—,i el servei integral de subministrament directe a la restauració.
L’empresa compta també amb prop de 800 supermercats franquiciats amb les ensenyes SUMA, Proxim i SPAR, i amb més de 2.000 clients independents.