Vés al contingut
fundacion-port-aventura

Transgourmet

PortAventura World i GM FOOD donen 4.630 litres de llet a la campanya “Cap nen sense bigoti”

21 de juliol de 2016

Mostra de solidaritat de les empreses amb els menys afavorits

  • A més de mobilitzar els seus clients i empleats en la campanya de recollida de llet Cap nen sense bigoti, l’Obra Social “la Caixa” ha sol·licitat la participació d’empreses del sector de la restauració i l’alimentació perquè s’uneixin a la iniciativa aportant llet, que també serà repartida pel Banc dels Aliments.
  • La Fundació PortAventura ha coordinat la recapta on han participat treballadors de PortAventura World i GM FOOD, i que també ha comptat amb les aportacions destacades dels artistes de PortAventura 
  • El Banc dels Aliments de Tarragona distribuirà la llet directament a les famílies en situació de vulnerabilitat que atenen a la província. Potencialment, aquesta donació permet cobrir aquest estiu les necessitats de consum de llet d’aproximadament 300 nens
  • Actualment, el banc dels aliments de les comarques de Tarragona atén 24.547 persones a la província —4.500 de les quals són nens d’entre 1 i 16 anys— que tenen dificultats per accedir regularment al consum d’aliments bàsics com la llet.

PortAventura World i GM FOOD també s’han posat el bigoti per una bona causa. Els treballadors d’aquestes empreses i molt especialment els artistes de PortAventura World no han dubtat a sumar-se a la campanya Cap nen sense bigoti, de recollida de llet per a famílies en risc d’exclusió social, i després d’una recollida interna durant un temps record de 10 dies, han donat 4.630 litres de llet per aquesta causa solidària impulsada per l’Obra Social “la Caixa” en favor del Banc dels Aliments.

Es tracta de la resposta d’aquestes companyies a la crida que ha fet l’Obra Social “la Caixa” a empreses del sector de la restauració i l’alimentació perquè s’uneixin a la mobilització aportant llet, que també serà repartida pel Banc dels Aliments. D’aquesta manera, l’empresa col·labora amb la campanya que pretén posar solució al dèficit de llet que pateixen més de 235.000 persones ateses pels bancs d’aliments catalans, 41.000 dels quals són nens d’entre 1 i 16 anys, que podrien veure afectat el seu creixement a causa d’aquesta mancança.

Només a Tarragona, el banc dels aliments atén 24.547 persones a la província, 4.500 de les quals són nens. Per aquest motiu, els 4.630 litres donats per PortAventura World i GM FOOD s’entregaran al Banc dels Aliments de Tarragona perquè els distribueixin a les famílies que més ho necessiten. De fet, amb els litres recaptats, fins a 300 nens tindrien garantit el consum diari recomanat de llet aquest estiu (aproximadament ½ litre diari).

La llet és un dels aliments més sol·licitats per les entitats socials que atenen col·lectius en risc d’exclusió, però encara no se’n recull una quantitat suficient per garantir-ne el consum mínim en famílies en situació de vulnerabilitat. Els bancs dels aliments catalans van distribuir l’any passat 4,39 milions de litres de llet, pel que és necessari la col·laboració de tots en aquesta campanya centrada en la recaptació per a la compra d’un únic producte.

Per poder assolir el consum mínim recomanat d’un litre per persona a la setmana, l’Obra Social “la Caixa” i els bancs dels aliments animen a la donació d’aquest producte de cost assequible que té una data de caducitat estimada en uns tres mesos. L’Obra Social “la Caixa” va posar en marxa la campanya Cap nen sense bigoti amb una primera donació de 100.000 litres de llet.

Sobre PortAventura World Parks & Resort

PortAventura World Parks & Resort és una de les destinacions de vacances i oci familiar més grans d’Europa. Durant 20 anys, ha rebut més de 65 milions de visites. Amb una ubicació privilegiada, molt a prop de Barcelona, el resort acull 4 hotels temàtics de 4 estrelles i un hotel de 5 estrelles (PortAventura Hotels) —amb un total de 2.100 habitacions— i un centre de convencions (PortAventura Convention Centre), que pot acollir fins a 4.000 persones. L’oferta comercial del resort inclou 3 camps de golf (un dels quals ha estat dissenyat per Greg Norman) i un Beach Club amb accés directe a la platja. PortAventura World Parks & Resort també inclou un parc temàtic i un altre d’aquàtic líders a Europa, que ofereixen una oferta d’atraccions de referència mundial. L’any 2017, s’incorporarà un tercer parc temàtic dedicat a Ferrari, la prestigiosa firma italiana.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!