La companyia líder en distribució alimentària GM FOOD Iberica impulsa l’exportació de vins espanyols a la Xina presentant sis referències de “El Viaje de Solecito” incloses en la seva marca GM Wines, coincidint amb la celebració de l’Any Nou Xinès 2019.
GM FOOD, a través del MIC, la seva empresa filial a la Xina, ha iniciat 2019 potenciant l’exportació de vins espanyols a Àsia a través de la gamma de vins de la seva Marca Pròpia, El Viaje de Solecito, per a la qual ha creat un pack especial que inclou els seus 6 referències que ofereixen al consumidor xinès una visió de diferents DOs espanyoles, i diferents tipologies de vi: DOQ la Rioja, Ribera del Duero, DO Toro i DO Moncayo, els quatre negres, un blanc de DO Rueda i un DO Navarra rosat.
Aquest assortiment permet al consumidor asiàtic conèixer 5 de les principals DOs espanyoles a través d’un producte d’alta qualitat amb una bona relació de preu, reforçant l’objectiu de GM FOOD de posicionar els productes nacionals a la Xina, especialment dels vins.
Després d’aquest primer test de mercat, la companyia té l’objectiu d’ampliar l’exportació de vins a la Xina, com un dels productes claus per a aquest país juntament amb la fruita i el menjar per a animals.
El Viaje de Solecito
Amb El Viaje de Solecito, format inicialment per 6 vins amb diferent personalitat i caràcter, GM Wines convida als consumidors a viatjar amb el personatge “Solet” pels millors vinyes de la Rioja, Ribera del Duero, Toro, Rueda i Navarra, per a assaborir noves sensacions a través una exclusiva selecció negres, blancs i rosats de diferents DO’s. L’objectiu és oferir als clients Horeca una gamma de vins Premium, amb bona relació qualitat-preu, amb una imatge moderna i divertida que s’adapta als gustos i demandes del client actual. Dos dels vins d’aquesta gamma (El Rueda i El Rioja) han estat reconeguts amb el guardó Zarcillo de plata.
MIC FOOD TRADING
En 2017 GM FOOD va constituir MIC FOOD TRADING, una societat amb personal propi a la Xina, i que té la seu a Xangai. Dirigida per Belarmino Doce, MIC presenta l’oportunitat, tant per a GM FOOD com per als seus clients, d’exportar les seves marques i productes al mercat asiàtic.
El pla de negoci d’exportació a la Xina de la companyia, preveu l’expansió durant els propers anys i la seva consolidació en el 2022 amb l’objectiu d’assolir els 150 milions d’euros anuals de facturació.