Transgourmet Ibèrica, referent de la distribució a l’hostaleria i del supermercat de proximitat, continua l’expansió de la seva xarxa de supermercats franquiciats amb la inauguració de 3 noves botigues el mes de març passat, ubicades a Illes Balears (illa de Mallorca), Catalunya (demarcació de Tarragona) i Comunitat Foral de Navarra (comarca de Tudela).
A aquests nous establiments s’afegeix el supermercat que el febrer passat es va inaugurar a les Canàries (illa de Tenerife). En total, aquestes 4 obertures de 2025, totes amb l’ensenya Suma, han significat una superfície de vendes de 1.020 m2 i han generat 20 llocs de treball.
Transgourmet ha donat un gir estratègic a la seva àrea de Retail, amb un enfoc que prioritza la qualitat dels seus supermercats franquiciats i consolida els pilars principals del comerç de proximitat, com el tracte personalitzat, les seccions especialitzades i els productes de quilòmetre 0. Amb 10.000 referències centralitzades i 5.000 d’addicionals, la companyia selecciona curosament els productes de cada botiga, assegurant una oferta adaptada a la seva ubicació.
A més, l’ensenya Suma també s’orientarà els propers anys cap a la botiga de conveniència per donar resposta al canvi cultural i demanda creixent dels consumidors. Jordi Arredondo, director de l’àrea de Retail de Transgourmet, ha assenyalat que “el concepte de conveniència representa una gran oportunitat de futur per a Suma. Gràcies a la ubicació estratègica de moltes de les nostres franquícies a grans ciutats i zones de trànsit elevat, podem transformar l’experiència de compra, oferint un servei més ràpid, pràctic i adaptat al ritme de vida actual”.
La companyia compta amb prop de 700 supermercats franquiciats distribuïts en 15 comunitats autònomes amb les ensenyes Suma, Proxim i Spar, aquesta darrera a les demarcacions de Barcelona i Girona.
Transgourmet Ibèrica compleix un segle i Suma fa 25 anys
Coincidint amb la celebració del centenari de Transgourmet, l’ensenya Suma compleix 25 anys des que l’any 2000 es va obrir el primer supermercat de la marca a Barcelona.
La companyia ha dissenyat un programa d’activitats per commemorar el seu lideratge en el sector de la distribució alimentària, com a especialista en el supermercat de proximitat i com a proveïdor de l’hostaleria, la seva altra línia de negoci.
El logo commemoratiu amb l’eslògan “Alimentant històries”, la cançó Somos fuertes, un còmic, una exposició fotogràfica i un vídeo del centenari són algunes de les iniciatives especials que es poden conèixer a l’espai web centenariotransgourmetiberica.es.
També s’estan celebrant actes a llocs emblemàtics de Girona, Màlaga, Burgos, Tarragona, Las Palmas i Madrid. Aquestes celebracions culminaran amb un gran acte final a Barcelona.