Transgourmet Ibèrica, referent de la distribució a l’hostaleria i del supermercat de proximitat, ha continuat aquest estiu l’expansió de la seva línia de Retail a Catalunya amb l’obertura de 4 nous supermercats franquiciats. Amb les inauguracions de juliol i agost, la companyia ja acumula un total d’11 establiments oberts en aquesta comunitat des que va començar l’any.
Aquestes botigues, amb les ensenyes Suma (7), Proxim (2) i Spar (2), han representat la creació de 42 llocs de treball i sumen una superfície de vendes de 1.793 m2.
Dels 11 supermercats que s’han obert, 5 es troben a la demarcació de Barcelona (2 a Vilassar de Mar, 1 a Pallejà, 1 a Torrelles de Foix i 1 a Esparreguera), 4 a la de Girona (La Jonquera, Olot, Santa Pau i Camprodon), 1 a la de Tarragona (Cambrils) i 1 a Lleida capital.
En total, la companyia acumula prop de 400 supermercats franquiciats a Catalunya, fet que la situa com la comunitat autònoma on hi ha més establiments amb les ensenyes Suma, Proxim i Spar.
Si tenim en compte totes les botigues inaugurades per Transgourmet des del mes de gener i fins avui arreu de l’Estat, la xifra suma 31 nous centres: els 11 de Catalunya, 6 a les Balears, 4 a l’Aragó, 4 a la Comunitat Valenciana, 3 a Castella – la Manxa, 1 a Andalusia, 1 a les Illes Canàries i 1 a la Regió de Múrcia. Aquests establiments han representat la creació de 129 llocs de treball i sumen una superfície de vendes de 6.691 m2.
Amb aquestes 31 obertures, Transgourmet compta amb prop de 800 centres repartits en 15 comunitats autònomes, amb les ensenyes Suma, Proxim i Spar, aquesta darrera a les demarcacions de Barcelona i Girona, que avalen la solidesa de la seva línia de negoci de Retail.
Així, la companyia confirma l’expansió del seu concepte de franquícia que fusiona la proximitat del comerç tradicional amb els avantatges dels supermercats actuals, adaptant-se a les necessitats i demandes dels franquiciats i dels consumidors de cada zona.
Jordi Arredondo, director de l’àrea de Retail a Transgourmet, exposa dues prioritats d’aquesta línia de negoci: impulsar una cartera de serveis amb valor afegit pels franquiciats i aconseguir que aquest model de supermercat sigui tant de proximitat com de conveniència.