Vés al contingut
Plataforma Transgourmet

Corporativa

Transgourmet Ibèrica i Nudisco creen una aliança per fer créixer el negoci de supermercat de proximitat a la zona de Llevant

21 de gener de 2025

Les dues companyies aportaran la seva experiència en la distribució d’alimentació i gestió de supermercats

Transgourmet Ibérica, referent de la distribució a l’hostaleria i del supermercat de proximitat, i l’empresa Nudisco, dedicada a la comercialització d’aliments en conserva, han signat un acord per crear una societat conjunta amb l’objectiu de potenciar el negoci de supermercats de proximitat a la zona de Llevant. Aquesta nova societat, participada al 50 % per cadascun dels socis, inclourà 33 supermercats que actualment són propietat de Nudisco: 19 de l’ensenya Kuups, 12 Economy Cash i 2 Vidal. Aquests establiments sumen una plantilla de 356 persones i una superfície comercial d’aproximadament 20.000 m2.

Amb aquesta aliança les dues empreses busquen ampliar encara més la seva presència a la zona del País Valencià i Albacete, on hi ha els 33 supermercats de proximitat, a partir del seu saber fer en la distribució d’alimentació i gestió de supermercats. Transgourmet Ibérica compta amb una àmplia experiència tant en el subministrament, com en la logística i els processos i serveis vinculats a la distribució. Per la seva banda, Nudisco aportarà la seva gran experiència en la gestió i explotació de supermercats a la zona de Llevant. Per a aquesta operació, Nudisco ha comptat amb l’assessorament financer de BBVA i la part legal de Cuatrecasas.

Lluís Labairu, director general de Transgourmet Ibèrica, considera que l’acord “és una oportunitat única de continuar creixent per consolidar el nostre lideratge a la franquícia del supermercat de proximitat i conveniència”. Mentre que, per a Miguel Ángel Alcaraz, president de Nudisco, l’aliança permetrà “crear una important cadena de supermercats de proximitat i conveniència conjuntament amb un soci de prestigi que permetrà afrontar una important expansió en els propers anys”.

Transgourmet Ibérica també compta amb una àmplia experiència al sector del Retail, on acumula prop de 800 supermercats, la majoria sota l’ensenya Suma. L’empresa va incorporar l’any passat 58 nous establiments a la xarxa de franquícies. El seu concepte de franquícia es basa en la qualitat, fusionant la proximitat del comerç tradicional amb els avantatges dels supermercats actuals. Destaca l’especialització, la rapidesa, la proximitat i la personalització del servei, així com un assortiment que ofereix productes de primeres marques, articles d’origen local, frescos de temporada i marques pròpies.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!