Vés al contingut
GMOlotPlaques_0010

Corporativa, Sostenibilitat

Transgourmet ja compta amb 32.600 m2 de panells solars per a autoconsum als seus Gros Mercat

25 de juliol de 2023

La companyia continua desenvolupant la seva estratègia en favor de la sostenibilitat amb el lema “Fets en lloc de paraules”

Transgourmet Ibèrica, referent de la distribució a l’hostaleria i del supermercat de proximitat, ja compta amb 32.605 m2 de plaques solars per a autoconsum a les cobertes de 39 dels seus 70 centres Gros Mercat. La companyia ha desenvolupat durant els darrers mesos un pla per ampliar el número de plaques solars en línia amb el seu compromís amb la transició energètica i la lluita contra el canvi climàtic. Així, aquest mes de juliol ja tindrà instal·lades 12.745 plaques solars que són les que ocupen 32.605 m2 i sumen una potència de 6.943 kWp.

En la seva estratègia en favor de la sostenibilitat, Transgourmet també està implantant als seus centres Gros Mercat altres mesures que afavoreixen la reducció del consum energètic i la millora de l’eficiència de les instal·lacions. El pla de reformes que duu a terme als seus cash&carry inclou el canvi d’il·luminació al sistema led, l’aplicació de tecnologia refrigerant lliure d’emissions de CO2, sense afectació al medi ambient, i la renovació dels equips per uns altres de menor consum.

L’estratègia de Transgourmet inclou també el consum d’energia 100 % renovable a totes les seves instal·lacions, tant a les oficines com als seus 70 centres cash&carry i a les seves 6 plataformes de distribució. A més de la substitució progressiva de la seva flota de vehicles per cotxes híbrids. Tot això amb el lema de “Fets en lloc de paraules”, i amb l’objectiu d’integrar i implantar progressivament els objectius en sostenibilitat del grup Transgourmet i del grup Coop, al qual pertany.

SOBRE TRANSGOURMET IBÈRICA

Transgourmet Ibèrica és propietat del grup suís Transgourmet, que pertany al grup Coop. En l’actualitat compta amb 6 plataformes de distribució repartides per tot Espanya i és referent en el sector horeca amb GM Cash-Gros Mercat, la seva ensenya de cash&carry —que comprèn 70 centres amb 25 gasolineres GM Oil—, i la divisió de Food Service.

L’empresa també compta amb la seva línia de retail, amb prop de 800 supermercats franquiciats amb les ensenyes Suma, Proxim i Spar, i amb més de 2.000 clients independents.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!