Transgourmet Ibèrica, referent de la distribució a l’hostaleria i del supermercat de proximitat, continua creixent a Catalunya amb la seva línia de Retail i enguany, entre els mesos de gener i novembre, ja hi ha inaugurat 15 nous supermercats franquiciats. Els establiments han representat la creació de 63 llocs de treball i sumen una superfície de vendes de 2.842 m2.
Amb prop de 400 supermercats, Catalunya és la comunitat autònoma on hi ha més supermercats franquiciats amb les ensenyes de Suma, Proxim i Spar.
Les 15 botigues que s’hi han obert aquest 2024 es troben ubicades en diferents localitats de les quatre demarcacions catalanes: 7 a la de Barcelona (2 a Vilassar de Mar, 1 a Esparreguera, 1 a Pallejà, 1 a Santa Coloma de Gramenet, 1 a Torrelles de Foix i 1 a Terrassa), 4 a comarques de Girona (Camprodon, La Jonquera, Olot i Santa Pau), 3 a les de Lleida (1 a Ivars d’Urgell i 2 a Lleida capital) i 1 a les comarques de Tarragona (Cambrils).
Si comptem tots els nous establiments que Transgourmet ha inaugurat enguany al conjunt de l’Estat des del mes de gener, sumen 51 supermercats: els 15 de Catalunya, 7 a Balears, 6 a la Regió de Múrcia, 5 a l’Aragó, 4 a Andalusia, 4 a Canàries, 4 a Castella – la Manxa, 4 a la Comunitat Valenciana, 1 a la Comunitat de Madrid i 1 a la Comunitat Foral de Navarra. Segons l’ensenya, es tracta de 46 supermercats Suma, 3 Proxim i 2 Spar, que en total han generat 247 llocs de treball i sumen una superfície de vendes d’11.191 m2.
Amb aquestes 51 obertures, la companyia compta amb prop de 800 centres repartits en 15 comunitats autònomes, amb les ensenyes Suma, Proxim i Spar —aquesta darrera a Barcelona i Girona—, que avalen la solidesa i expansió del seu negoci de Retail.
Així, la companyia confirma l’expansió del seu concepte de franquícia que fusiona la proximitat del comerç tradicional amb els avantatges dels supermercats actuals, adaptant-se a les necessitats i demandes dels franquiciats i dels consumidors de cada zona.
Transgourmet té dues prioritats: impulsar una cartera de serveis amb valor afegit per als franquiciats i aconseguir que el seu model de supermercat sigui tant de proximitat com de conveniència.