Transgourmet Ibèrica, referent de la distribució a l’hostaleria i retail, ja compta amb un centenar de vehicles híbrids resultat de la seva estratègia per un creixement que afavoreixi la protecció del medi ambient i en favor de la sostenibilitat. En la seva aposta per un transport ecològic i eficient, opta per vehicles híbrids en la renovació progressiva de la seva flota repartida per tot Espanya, la major part de la qual destinada al seu equip comercial. La companyia va començar introduint 27 vehicles híbrids a finals de 2021, a final de 2022 comptava ja amb 109 unitats i aquest primer semestre de 2023 té previst incorporar 25 unitats més.
L’estratègia de sostenibilitat de Transgourmet inclou també el consum d’energia 100 % renovable en totes les seves instal·lacions, tant a les oficines com als seus 70 GM Cash-Gros Mercat i a les seves 6 plataformes de distribució. A més, la companyia està desenvolupant una inversió de 7 milions d’euros en la instal·lació de plaques solars per a l’autoconsum als seus centres GM Cash-Gros Mercat. El pla de reformes que duu a terme en aquests mateixos centres inclou el canvi d’il·luminació led, l’aplicació de tecnologia refrigerant lliure d’emissions de CO2 i la substitució dels equips per uns altres de menor consum.
Tot això amb l’objectiu d’integrar i implantar progressivament els objectius en sostenibilitat del Grup Transgourmet i del Grup Coop, al qual pertany.
SOBRE TRANSGOURMET IBÈRICA
Transgourmet Ibèrica, propietat del grup suís Transgourmet, compta amb 6 plataformes de distribució repartides per tot Espanya i és referent en el sector horeca amb GM Cash-Gros Mercat, la seva ensenya de cash&carry —que comprèn 70 centres amb 24 benzineres GM Oil—, i la divisió de Food Service per donar servei a l’hostaleria.
L’empresa també compta amb més de 800 supermercats franquiciats amb les ensenyes Suma, Proxim i Spar, i amb més de 2.000 clients independents.